Annons

Christian Gustafsson om PR-kuppen – ”Reklam som inte går att köpa för pengar”

Draghjälp både från Zara Larsson och finalen av Melodifestivalen. SVT:s nya serie Eagles har fått ordentlig draghjälp, menar Christian Gustafsson.
Oskarshamn • Publicerad 11 mars 2019 • Uppdaterad 21 juli 2019
Stefan H Lindén och Viktor Juholt.
Stefan H Lindén och Viktor Juholt.Foto: Roger Carlsson

”Att Zara Larsson lägger ut ett klipp på Instagram – där hon har 5,6 miljoner följare (alla inte svenska så klart, men ändå) – från premiären, i vilket hon taggar serien – är så klart reklam som inte heller går att köpa för kronor och ören”, skriver Christian Gustafsson på sin blogg.

Läs hela blogginlägget i länken nedanför.

Annons

Läs mer om Eagles här:

Amelia RydebergSkicka e-post
Så här jobbar Barometern Oskarshamns-Tidningen med journalistik. Uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.
Annons
Annons
Annons
Annons